نووین

چگونه سایت پر بازدید داشته باشیم

چگونه سایت پر بازدید داشته باشیم

بسیاری از افراد سوال می کنند چگونه می توان سایتی پربازدید ایجاد نمود تا بتوان به مشتریان هدف خدمات و محصولات خود را ارائه نمود.

ایجاد یک وبسایت یا فروشگاه اینترنتی حاصل تلاش تیم های مختلفی می باشد که در کنار یکدیگر بتوانند کار خودشان بطور برنامه ریزی پیاده سازی کنند.

مهمترین بخش یک سایت زیرساخت یا سیستم مدیریت آن وبسایت است و بخش مهم دیگر تولید محتوی است که باید در مورد مطالبی که موضوعیت وبسایت می باشد را انتشار دهد.

تولید محتوی سایت

نوشتن مطالب جدید و ناب در حول محور وبسایت میتوانند مخاطبین را از موتورهای جستجو به سمت سایت هدایت کنند و با ساخت محتوی هایی که گیرایی دارد مخاطبین را درگیر کنند و با ایجاد دوستی با مشریان به آنها خدماتی که نیاز دارند را ارائه دهند.

وبسایت های پربازدید در ایران سایت های خبری می باشند که نتایج اولین سایت های فارسی را دارا بوده که تیم های مختلفی این محتوی را بصورت اختصاصی ایجاد می کنند.

سایت آموزشی که یک موضوع را برای مخاطبین ایجاد کرده و آنها با یادگیری مطالب بروز در صدد یادگرفتن دانشی جدید به آن سایت مراجعه می کنند که درآمد این وبسایتها از طریق فروش تبلیغات و دوره های آموزشی کسب درآمد می کنند.

 

 

موارد مورد نیاز برای سایت

برای داشتن یک وبسایت مناسب باید یکسری سازو کار مناسب داشت تا بخوبی برای ورودی مشتریان و بازدیدکنندگان پاسخگو باشید.

  • دامنه و هاستینگ
  • سیستم مدیریت محتوی
  • تیم مدیریت سایت
  • بخش گرافیک و ویدئو
  • بازاریابی و تبلیغات

رسیدن به یک وبسایت موفق شامل تلاش شبانه روزی تیم های مختلف می باشد و هدف آنها رسیدن به جایگاه اول گوگل می باشد.